lauantai 5. heinäkuuta 2014

TÄMÄ SE VASTA ON KALJUA MEININKIÄ!

Huusi Reino-Pekka Reipas Housu

Moi vaan moi! (hehheh olen veronica)
Oltiin tänään Rövaren saaressa äitin, mummon ja äitin siskon ja sen pojan kanssa, ja oli mukana Rosá. Alex ei siis päässy mukaan koska sen pää heiluu tosi uhkaavasti ja yritän säilyttää sen hengissä siihen asti että peruukit, chipit, kengät, lisäkädet ja tyttöjen uudet obbarit tulee.
Eli Alexandraa ette tuu näkemään täällä paljoa ennen draamiksen ekaa osaa. Oon myös ajatellu jos sit ku ne kaikki tavarat tulee nii tekisin tutoriaali sivun? Kertokaa kommenteissa toki mielipiteenne siitä! Mutta nyt en ehkä kiduta teitä enempää näillä mun kauheilla tönköillä teksteillä ja pääsette nauttimaan sen siaan tönköistä ja huonoista kuvista. Syyttäkää laadusta bloggeria ja tönkköydestä mun kuvaus taitoja.






 Olenmaailmanparasompelemaan.com & ignooratkaa toi käsi. (oon aina muuten luullu et se on ingoorata öwö)





7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ^^ (senkinveronikanalkutervehdyksenvarastajax))

    VastaaPoista
  2. Joo olet tosi badass x) Mutta kiitos :3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, tykkäsin tosi paljon varsinkin kuvakulmista :3 <3
    addicted-to-plastic.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Wow, mitä kuvia :O laatu mitä parhain, ja neitosesi on erittäin söpönen :3

    cherry-blossom-dolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow, mikä kommentti ;___; siis kiitos tosi paljon, tää piristi ihanasti!

      Poista
  5. ps. kun oot mun blogin lukija, niin jos sua kiinnostaa vielä mun postaukset, niin poistu lukijoista ja liity uudestaan lukijaks, koska muutin tota osotetta, ja jos haluut että postaukset näkyy, niin liity uudestaan, uus osote on: iidannuket.blogspot.fi ^-^

    VastaaPoista